Werkzaamheden bij klanten thuis gedeeltelijk hervat

Coteq gaat vanaf volgende week de werkzaamheden bij klanten thuis gedeeltelijk hervatten. Vorige week kwam het protocol Samen veilig doorwerken tot stand in samenwerking tussen de Rijksoverheid, Bouwend Nederland, Techniek Nederland en een aantal andere partijen uit de sector. Op basis van dit protocol hervat Coteq een deel van de geplande werkzaamheden bij klanten thuis. Denk hierbij aan het plaatsen van slimme meters en het verwijderen of verplaatsen van aansluitingen. De werkzaamheden worden uitgevoerd door monteurs van onze vaste aannemers.

Met klanten waar we aan het werk gaan wordt op voorhand zorgvuldig gecommuniceerd over de geplande werkzaamheden in deze bijzondere periode. Vanzelfsprekend hebben onze klanten de keuze om afspraken op een later moment in te plannen. Uiteraard houden de monteurs zich strikt aan de voorgeschreven hygiënemaatregelen zoals beschreven in het protocol en alle RIVM-maatregelen.

De energiesector is een vitale sector. Dat betekent dat iedereen moet kunnen rekenen op energie en dat gevaarlijke situaties altijd vermeden en/of opgelost worden. Onze monteurs van de storingsdienst staan ook in deze tijd 24/7 voor u klaar. Daarnaast werken zij verder aan het netwerk buiten, in leegstaande panden of op nieuwbouwlocaties. Hierbij beperken we contact tussen de monteurs uit de storingsdienst en klanten zoveel mogelijk. Dit doen wij om ervoor te zorgen dat onze klanten kunnen blijven rekenen op een betrouwbaar gas- en elektriciteitsnetwerk.

Meer informatie
Heeft u vragen, neem dan contact op met onze collega’s van de Servicedesk. Dit kan door een mail te sturen naar info@coteq.nl of te bellen naar (0546) 836 666.

 

#hetnetwerkt #24/7 #energie #veilig #betrouwbaar #volenergie