Jaarverslag 2020 Coteq Netbeheer

Vandaag presenteren we het jaarverslag 2020 van Coteq Netbeheer BV. Het jaar 2020 zal ons altijd bijblijven als het jaar waarin de coronapandemie haar intrede deed. Ook het werk bij  Coteq is hierdoor veranderd. We werkten vanuit huis en alleen als het echt niet anders kon werd nog op kantoor gewerkt, zoals bij de telefonische klantenservice, het berichtenverkeer in het kader van de energiemarkt en de storingsdienst.

We zijn er trots op dat we ook in dit bijzondere jaar op een veilige en betrouwbare manier gas en elektriciteit naar onze klanten konden transporteren.
In 2020 hadden onze klanten gemiddeld slechts 3,2 minuten geen elektriciteit, en slechts 11 seconden geen gas. Coteq zit ook in 2020 ruim onder het landelijk gemiddelde van 21 minuten zonder elektriciteit en 62 seconden zonder gas.

Coteq Netbeheer zal zich in 2021, net als in 2020, onverkort inzetten op het versnellen van de energietransitie en we kijken met een positieve blik naar 2021.